Kommunikation

University College Sjællands kommunikationsafdelings opgave er at servicere uddannelserne, de fire campusser og alle tværgående områder inden for kommunikations- og markedsføringsområdet.

Kommunikations arbejdsområder i overskrifter:

  • Markedsføring
    Markedsføring af alle grunduddannelser.
  • Pressen
    Kontakt til medier, presserum, pressemeddelelser, medietræning, overvågning (presseklip).
  • Intern kommunikation
    Sikring af god intern kommunikation herunder også udvikling af intranet.
  • Design
    Rådgivning, designopgaver, fastlæggelse af designretningslinjer samt udbygning og vedligeholdelse af designmanual.
  • Web
    Øverste lag af www.ucsj.dk, skabeloner til web, billeddatabase, udvikling.
  • Trykte publikationer
    Trykt markedsføringsmateriale, årsberetninger mm.
  • Netværksledelse
    For alle webmedarbejdere i UCSJ og uddannelsesstedernes kontaktperson i forbindelse med markedsføring. Derudover varetager kommunikation også ledelse af tværfagligt netværk af studerende.
  • Events
    Afholdelse af diverse messer.
  • Kommunikationsrådgivning i øvrigt
    Sparring med ledelsen i kommunikationsmæssige spørgsmål.

Medarbejdere i Kommunikation

Andreea-Cristina Micu Studentermedhjælper
Camilla Kyndesen Kommunikationskonsulent
Lone Hoelgaard Havmand Social Media Manager
Marianne Vesterager Markedskonsulent
Michel Bech Winckler Kommunikationskonsulent
Ole Worregård Kommunikations- og marketingchef
Cxense Display